هم زمان با روز ملی عفاف و حجاب، مردان ،زنان و دختران متدین و مومن ماکو در پارک شادی این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، هم زمان با 21 تیر روز ملی عفاف و حجاب جمعی از اقشار متدین و مومن ماکو به منظور احیاء و ترویج فرهنگ عفیفانه وکمک به تحکیم و استحکام بنیان خانواد در پارک شادی این شهر تجمع کردند .

امام جمعه ماکو در بخشی از سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به اهمیت حجاب در دین مبین اسلام و جامعه اسلامی با تاکید بر این که حجاب محدودیت نیست بلکه معصونیت است افزود: دین مبین اسلام بر این اصل تاکید دارد و این اهمیت موضوع را میرساند .

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری در ادامه با اشاره به حضور بانوان در تمامی عرصه های جهاد و سازندگی تصریح کرد: حضور بانوان در دوره های 8 سال دفاع مقدس و خطوط مقدم از جمله آن میباشد .

وی به لزوم رعایت حجاب و عفاف در ادارت توسط زنان و مردان گفت: فرهنگ حجاب و محجبه در جامعه امروزی باید در ادارات به صورت مستحکم اجرا گردد .

امام جمعه ماکو حجاب زنان را مانند موشک و گلوله ای بر اهداف شوم دشمن دانست و تصریح کرد: بارها در تاریخ ایران ملاحظه نمودیم که زنان، نقش پیشرو در نهضت انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه در تشبیه حجاب و عفاف به دیواری مستحکم در برابر نفوذ فرهنگ شوم غربی افزود: با حفظ حجاب و عفاف از سوی خواهران نه تنها زمینه استحکام بنیه خانواده میشود بلکه از ورود فرهنگ شوم غربی به فرهنگ غنی ایرانی میگردد

به گزارش ایسنا21 تیر سالروز شهادت مدافعان حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد مشهد و روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.