به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز چهارشنبه در ستاد هماهنگی هفته عفاف و حجاب شهرستان ری گفت: نوع تبلیغات و برخورد در حوزه عفاف و حجاب نباید به گونه ای باشد که مردم به افراد با حجاب بدبین و از ارزش های دینی گریزان شوند.
وی با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف در میان زنان و دختران جامعه ما باید به یک فرهنگ دینی غنی تبدیل شود افزود: بانوان جامعه اسلامی ما باید به این دیدگاه برسند که با حفظ حجابشان در جامعه به مبلغان دین اسلام و به افرادی که با لباس خود دین خداوند را تبلیغ می کنند تبدیل شده اند.
شاهچراغی حجاب را یکی از شعائر اصلی دین مبین اسلام که باید در جامعه به صورت درست و صحیح رعایت شود برشمرد و یادآور شد: علاوه بر زنان، مردان جامعه اسلامی نیز باید عفاف را پیشه خود سازند تا مسله حجاب و عفاف در جامعه به یک فرهنگ و ارزش دینی تبدیل شود.
وی سالی یک روز راهپیمایی و یک هفته بزرگداشت برای موضوع با اهمیت عفاف و حجاب را بسیار کم و بی اثر ارزیابی کرد و عنوان داشت: تمامی دستگاه های فرهنگی مسئول در این امر باید با تمام ظرفیت های خود در مقوله عفاف و حجاب وارد شوند و از روش های درست تبلیغی و اقنائی در جهت ایجاد زیرساخت های فرهنگی در میان افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان استفاده نمایند.
ستاد هماهنگی هفته عفاف وحجاب شهرستان ری روز چهارشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه و شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری و جمعی از بخشداران، شهرداران ومدیران دستگاه های مختلف شهرستان ری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.