حجت الاسلام محمد ولی رضوی عصر چهارشنبه در پایان اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در اراک که از دبیرستان تزکیه به سمت امامزاده عبدالله و آمنه خاتون برگزار شد، عنوان کرد: استان مرکزی به عنوان استان امام راحل افتخار بزرگی برای کشور به شمار می رود و امروز همه ارزش های حاکم بر جامعه به برکت قیام و حرکت امام خمینی(ره) و خون شهداست.
وی افزود: حرکت و حضور امروز زنان و مردان در راهپیمایی و تجمع عفاف در دفاع از ارزش های الهی، عفاف و حجاب و استمرار راه شهدا انجام گرفت و پیام این حضور حرکت در مسیر و حفاظت از خون شهدا است چرا که شهدا برای عفاف و حجاب و حفظ ارزش ها جان خود را فدا کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: حرکت امروز زنان و مردان با غیرت اراکی حرکتی انقلابی و مصداق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری است و شهروندان ولایی امروز نشان دادند که زنان و مردان جامعه با غیرت و حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند.
حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به تشییع شهدای مدافع حرم در اراک بیان کرد: اراک فردا میزبان شهدای مدافع حرم است و هیچ گاه شهدا از این سرزمین جدا نخواهند شد و بدطینتان بدانند که زنان مردان این سرزمین از راه امام و شهدا باز نمی گردند.
وی ادامه داد: اجتماع عفاف و حجاب اراک مصداق حرکتی انقلابی و تعبیر فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری بود.
حجت الاسلام رضوی راد گفت: هیچ گاه شعار مرگ بر امریکا فراموش نمی شود چرا که حضور داعش و القاعده حاصل تفکرات امریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ایران است و در واقع شعار مرگ بر امریکا شعار عزت و اقتدار ایران محسوب می شود.
در پایان این اجتماع بیانیه هفته حجاب و عفاف سال 96 قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است که هرگونه مسامحه و سهل انگاری در حفظ مسئله حجاب و عفاف عواقب جبران ناپذیری در بنیان خانواده و جامعه اسلامی دارد.
در ادامه عنوان شده است: از تمامی مسئولان زیربط و متولیان امور فرهنگی وا عضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه ها، مراکز آموزشی، وزارتخانه های دخیل در امر فرهنگی و سایر نهادهای دولتی و تمامی مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر در این نظام مقدس که پایه های آن با خون جوانان آبیاری شده خواهان سامان دهی وضعیت حجاب و نهادینه کردن فرهنگی عفت عمومی است.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه فرهنگی صیانت از حریم خانواده در مجاورت امامزاده عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار شد.
کلانشهر اراک با جمعیت بیش از 500 هزار نفر مرکز استان مرکزی است.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.