حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی روز چهارشنبه در همایش مدافعان حریم خانواده شهرستان اهر، افزود: هم اکنون قوانینی که بتواند از حجاب و عفاف و خانواده در برابر تاثیرات فرهنگ غربی محافظت کند هنوز در کشور و در شان جمهوری اسلامی مشاهده نمی شود و عده ای قصد دارند تا همان تنظیم خانواده ای که موجب فروپاشی خانواده های اروپایی شده، را در ایران اجرا کنند.
وی تاکید کرد: طرح تنظیم خانواده به سبک اروپایی نتیجه ای جز انقراض نسل شیعه نخواهد داشت.
ولائی با بیان اینکه حجاب و عفاف در عرصه ایمان است و هویت دینی و ایمانی وابسته به اجرای این دستور الهی است، یادآور شد: حجاب و عفاف پیوند جدا نشدنی دارند و اگر فردی حیا نداشته باشد در واقع ایمان هم ندارد و اصلا' امکان ندارد که کسی حیا نداشته باشد ولی از وجود ایمان بی نصیب بماند.
وی ادامه داد: اندیشمندان ایرانی نیز بر این اصل معتقدند که وسعت حیا بسیار بیشتر از ایمان بوده و حیا در عرصه حیوانیت جایی ندارد و آن چیزی که حیوان و انسان را از همدیگر جدا می کند، همان حیا است.
ولایی اضافه کرد: با سیاست ها و فرهنگ غلط غربی در خصوص ازدواج و طلاق به نوعی فروپاشی جنسی در دنیا ترویج می شود.
وی گفت: برای سر و سامان دادن به مسائل فرهنگی و خانواده باید مجلس شورای اسلامی و دولت عزم جدی داشته باشند تا بتوان به این مسائل به طور جدی ورود پیدا کرد.
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در قرارگاه منطقه ‌ای شمال غرب سپاه با ابراز تاسف از کاهش جمعیت کشور، افزود: در حال حاضر متاسفانه برخی ها هر اندازه ای که ثروتمند می شوند تنها به تک فرزندی فکر می کنند و اگر با این رویه پیش رویم، قطعاً فرزندان نسل های آینده معنا و مفهوم دایی، عمه و خاله را در کتاب ها مطالعه خواهند کرد.
تنظیم: مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.