رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح امدادتابستانی فوریت های پزشکی از اول تیرماه آغاز شده و تا اول مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

باقر بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی، با بیان این مطلب، اظهارکرد: مراکز فوریت های پزشکی استان با 500 نفر نیروی انسانی و 100 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس با قابلیت حمل همزمان 11 مصدوم، در قالب این طرح فعال خواهند بود.

وی در خصوص خطر غرق شدگی شناگران در رودخانه ها هشدار داد و گفت: هم استانی های عزیز اگر آشنایی کافی با شناکردن ندارند و یا از وضعیت عمق آب و گیاهان دریایی موجود در آن اطلاع ندارند از شنا در رودخانه ها، تالاب ها و سدها خودداری نمایند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه بروز مشکلات غرق شدگی افراد اغلب در رودخانه های شمال و جنوب استان رخ می دهد، تاکید کرد: آشنایی جزئی با شنا برای ورود به این آب ها کافی نیست.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده غرق شدگی افراد در آب ها، اگر دارای مهارت نجات غریق نیستند از ورود به آب خودداری کرده و با اورژانس، هلال احمر یا نیروی انتظامی تماس بگیرند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.