به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، از مجموع ۷۵ اثر جمع‌آوری شده از مراکز فرهنگی هنری کانون استان در بخش نشریه‌نگاری، تعداد ۱۳ اثر انتخاب و به دبیرخانه مرکزی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا علیه‌السلام ارسال شد که در این میان اثر نشریه‌نگاری سه عضو کانون چالدران، ساناز وکیل، مبینا مقدسیان و آیدا پوررسول با عنوان« غریب بخشنده» شایسته تقدیر شد.
مربیگری این سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالدران را در بخش نشریه نگاری جشنواره الهام حیدرزاده بر عهده داشت.
گفتنی است شش هزار و ۹۰۷ نفر شرکت‌کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، با ارایه ۳۷۴۵ اثر در این بخش از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، حضور یافتند.
در این میان، تعداد آثار منتخب استانی و ارسالی به دبیرخانه مرکزی ۲۴۷ اثر است که از بین این آثار، ۱۲ اثر به عنوان آثار برگزیده تعیین شدند که از این آثار سه اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا علیه‌السلام فراخوان این جشنواره را در بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود و پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان منتشر کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 692682
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.