به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،در راستای همکاری های مشترک با نهاد ها و دستگاههای فرهنگی همسو کانون استان تعداد 160 اثر فرهنگی ، هنری را در جشنواره رضوی نهاد کتاب خانه های استان شرکت داد .
این آثار که بخش‌هایی مانند کتاب‌خوانی و نقاشی را در بر دارند با راهنمایی مربیان و خلاقیت کودکان ونوجوانان تولید شده اند و قرار است در دو بخش استانی و کشوری قضاوت شوند.
بر اساس این گزارش پیش از این در راستای شکل گرفتن این آثار مسئولین و کارشناسان کانون پرورش فکری استان و نهاد کتابخانه های عمومی در نشست مشترکی به بیان نقاط مشترک و اهداف هم سو پرداختند و برای نزدیک تر شدن این دو دستگاه فرهنگی تفاهم نامه امضا کردند که یکی از بند های تفاهم نامه در خصوص همکاری در جشنواره رضوی کتابخانه ها بود .
در این نشست قرار بر این شد تا ضمن بازدید کارشناسان و مسئولین نهاد کتابخانه ها از مراکز فرهنگی و کتابخانه های کانون زمینه پررنگ تر شدن برنامه های مشارکتی ایجاد شود که در اولین قدم اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری آثار کودکان ونوجوانان عضو کانون به جشنواره رضوی کتاب خانه ها تحویل داده شد.
پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
22مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مناطق مختلف استان ایلام به صورت ثابت ، سیار و پستی برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ، ادبی ، هنری ،علمی و پژوهشی ارائه می‌دهند.
دریافت کننده **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.