به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،با حضور مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو و رئیس اتاق بازرگانی ارومیه دفتر استانی این بیمه در آذربایجان غربی آغاز بکار کرد.

ارائه خدمات جامع مالی با ایجاد سوپرمارکت مالی
محمد افخم مدیر بانک تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد سوپرمارکت مالی توسط این بانک در سطح کشور گفت: بانک تجارت در راستای ارائه تمامی خدمات مرتبط با پولی و مالی خدمات خود را در قالب ایجاد سوپرمارکت مالی آغاز کرده است که در این راستا بانکداری شرکتی ابتدا در تهران و باجه های بورسی و خدمات نوین بانکداری و همچنین بیمه تجارت نو از این جمله است.
وی افزود: بیمه تجارت نو با ارائه خدمات نوین از سال گذشته آغاز بکار کرده است که استان آذربایجان غربی نیز امروز خدمات دهی را در این بخش آغاز خواهد کرد.

تلاش بیمه تجارت نو، برای ارائه خدمات بصورت غیرحضوری است
مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: این شرکت در راستای نوآوری و مشتری مداری بدنبال ارائه خدمات بیمه ای بدون حضور مشتری و ارائه گزارش در محل حادثه است. (اینجا)

آذربایجان غربی استانی امن برای سرمایه گذاری است
حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به شرایط امن استان برای سرمایه گذاری گفت: وجود امنیت کلی در آذربایجان غربی و هم مرزی با کشورهای خارجی از مزیت های این استان برای سرمایه گذاری محسوب میشود.
وی افزود: وجود امنیت و ثبات در اقتصاد میتواند باعث رشد و توسعه اقتصادی شود و امیدواریم با استقرار دولت دوازدهم روند بهبود اقتصاد کشور و برنامه های جامع این بخش تسریع یابد.
رئیس اتاق بازرگانی ارومیه تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اقتصاد کشور، خروج آن از ریل اصلی اش بود که دولت یازدهم توانست وضعیت را بهبود ببخشد و با توسعه اقتصادی کشور روند استفاده از بیمه ها نیز مهم خواهد شد.

ضریب نفوذ بیمه در آذربایجان غربی بالاتر از کشور است
حامد قدس مدیرشعب بیمه تجارت نو در شمالغرب کشور گفت :ضریب نفوذ بیمه در آذربایجان غربی از نرخ میانگین کشوری بالاتر است. (اینجا)

عدم کارشناسی صحیح مشکل اصلی اقتصاد کشور در دولت قبلی بود


رسول طاهری معاون اجرایی بانک تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات بخش تولید استان و کشور گفت: همه بانک ها در سیستم بانکی بدلیل عدم کارشناسی صحیح در زمان دولت قبلی به واحد های تولیدی تسهیلات پرداخت کردند که بعد از وضع تحریم و خروج سرمایه در گردش به سمت های دیگر دچار مشکل شدند.
وی افزود: بررسی های صورت گرفته نشان میدهد قسمت اصلی منابع از سیستم تولید خارج و به بخش ساختمان و خارج استان و کشور سرمایه گذاری شده است.
معاون اجرایی بانک تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: طبق بررسی ها ۱۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات با پیگیری منطقه و مسئولین مورد تغییر قرار و باز پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: سیستم بانکی تا حدودی میتواند کمک حال واحد تولیدی بیاید ولی ضعف علمی و تحریم های اقتصادی باعث چنین مشکلاتی شده است.
طاهری گفت: بحث داعش و عراق مشکلاتی را برای سرمایه گذاری در استان و صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی استان به کشورهای دیگر را داشته است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 688907
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.