به گزارش ایرنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تکاب روز دوشنبه در آئین کلنگ زنی این مجموعه گفت: میادین چند منظوره شهرستان تکاب با هدف ساماندهی صنف خرید و فروش غله، حبوبات و توسعه بازار میوه و تره بار در زمینی به مساحت 27 هزار مترمربع و با زیربنای 12 هزار مترمربع به صورت فضای مسقف در ورودی جاده تکاب-سقز ساخته می شود.
توحید شریفی افزود: حجم سرمایه گذاری این طرح 120 میلیارد ریال بوده و قرار است در مدت یک سال و نیم عملیات ساخت آن به پایان برسد.
وی بیان کرد: مجموعه میادین چند منظوره شهرستان تکاب در 240 غرفه شامل 120 غرفه غله و حبوبات و 120 غرفه میوه و تره بار با 2 باسکول الکترونیکی ساخته می شود.
وی اظهار کرد: این میادین همچنین به امکانات رفاهی و تفریحی، رستوران، توقفگاه و نمازخانه نیز مجهز خواهد شد.
وی گفت: ساخت میدان غله، حبوبات و میوه و تره بار نقش قابل توجهی در اقتصاد مبتنی بر کشاورزی در شهرستان تکاب ایفا خواهد کرد و موجب بهبود وضع تجارت نیز خواهد شد.
شریفی اضافه کرد: طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر تکاب نیز به زودی اجرایی و شهرک صنوف آلاینده در ورودی جاده بیجار ساخته خواهد شد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آدربابجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.