حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در دیدار با منتخبان چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی افزود: باید زمینه و بستر لازم برای نخبگان و افرادی که دارای استعداد و ذوق سرشار هستند به صورت مطلوب فراهم شود تا مهارت‌های ذاتی این افراد بروز کند.
وی اظهار کرد: استفاده صحیح و برنامه ریزی شده از نبوغ و استعداد جوانان و نخبگانِ همه عرصه ها از واجب ترین وظایف مسئولان کشور است چرا که آینده ایران اسلامی متعلق به جوانان مومن، متعهد و خلاق، مبتکر و نخبه است.
وی بیان کرد: جوانان نخبه استان باید با اعتماد به نفس و قوت قلب و با اتکا به دانش فنی و استعداد ذاتی و رعایت اخلاق حسنه در عرصه های بین المللی حضور یابند و ایران اسلامی را سربلند کنند.
محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات ملی مهارت و آمادگی برای اعزام نخبگان مهارتی به مسابقات جهانی 2017 ابوظبی گفت: چهار نفر از نخبگان مهارتی پس از شرکت در 2 آزمون تخصصی مهارتی کشوری به اردوی آماده سازی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی راه یافتند که مهرماه سال جاری به این مسابقات اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، محمد حمیدی در رشته اتومکانیک، داود دودکانلوی میلان در رشته کاشی کاری، امین هاشمی اخگر در رشته طلا و جواهرسازی و آیسان ستوده فر در رشته شرینی پزی به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی اعزام می شوند.
چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی مهارت 14 تا 19 اکتبر سال جاری میلادی مصادف با هفتم تا دوازدهم مهرماه امسال در ابوظبی امارات متحده عربی برگزار می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.