ایوب درویشی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطلاع از حضور اعضای یک گروهک تروریستی در شهر چابهار سریعا منطقه مورد نظر را محاصره و با اشراف اطلاعاتی کامل وپس از درگیری چند ساعته موفق به متلاشی کردن این گروهک معاند شدند.
وی افزود: در این درگیری یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی بیان کرد: پس از پایان عملیات و درگیری گروهک ترویستی مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، جلیقه های انفجاری و ابزار آلات ترور و انفجار کشف و ضبط شد.
وی افزود: شهرستان چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور و از مناطق راهبردی ایران برای فعالیت های تجاری، اقتصادی و ترانزیتی است که دشمن سعی دارد این منطقه را ناامن و سرمایه گذاران را برای فعالیت اقتصادی بترساند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و قضایی ایران اسلامی با اقتدار اجازه فعالیت و عرض اندام به گروهک های معاند و ضد نظام را نخواهند داد و آنان را قبل از هرگونه اقدامی به هلاکت خواهند رساند.
درویشی از حضور به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر نیروهای عمل کننده برای خنثی کردن فعالیت گروهک ترویستی و هلاکت اعضای آن قبل از هرگونه خرابکاری قدردانی کرد و افزود: چابهار یکی از امن ترین مناطق ایران برای سرمایه گذاری است.
وی بیان کرد: چابهار با دارا بودن دو بندر شهید بهشتی و کلانتری، منطقه آزاد تجاری- صنعتی، منطقه ای تجاری و اقتصادی است که مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.