به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدموسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با تشریح ویژگی های حکومت حضرت علی (ع) اظهار کرد: پایبندی کامل به دین مبین اسلام، اجرای همه احکام الهی، توجه به فقرا و سپردن مسئولیت به افراد صالح از جمله شاخصه های حکومت علی (ع) است که باید به عنوان الگو در حکومت اسلامی اجرا شود.
وی اظهار کرد: بهترین الگو و سیره برای پدران دلسوز و افراد جامعه حضرت علی (ع) است و اگر روش و سیره آن حضرت سرمشق پدرهای امروز قرار بگیرد، بهترین رابطه بین فرزندان و پدران برقرار می شود.
وی به برخی از خصوصیات مهم شب های قدر نیز اشاره کرد و افزود: رمضان ماه نزول قرآن کریم بوده و پس از نزول تدریجی قرآن طی 23 سال بر پیامبر اکرم (ص) در این ماه نزول دفعی و یکجا صورت گرفته است.
خطیب جمعه سلماس با دعوت از مردم برای حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس جمعه آینده اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس، فرصت مناسبی جواب دادن مردم مسلمان به کشورهای مستکبر و حامی تروریست است.
به گزارش ایرنا نمازجمعه روز جاری در مصلی امام خمینی (ره) سلماس با حضور پرشور نمازگزاران و عزاداران سالروز شهادت امیر المومنین علی (ع) برگزار شد.
2156/ 3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.