فرماندار سلماس گفت: بمناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مراسم افطاری 1500نفری برای احاد مختلف مردم در سلماس برگزار خواهد شد.

مسعود حاجی علیلو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ضمن تسلیت سالروز رحلت جان گداز بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به همه مردم ایران،‌ گفت: امام خمینی (ره) شخصیت بت شکنی بود که با اقتدار هیمنه استکبار جهانی و ازناب آن را در منطقه در هم شکست.

حاجی علیلو بیان کرد: مهم ترین انگیزه امام از قیام برای انقلاب احیای ارزشهای اسلامی بود و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به پشتوانه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و برکت خون شهیدان در برابر خشم و استبداد استکبار جهانی ایستادگی کرده است .

وی خاطرنشان کرد: ستاد ارتحال امام خمینی در شهرستان سلماس با همکاری دستگاههای دولتی و اصناف شهرستان در نظر دارد در مراسمی به هزار و 500 نفر از آحاد مردم روزه دار شهرستان افطاری بدهد.

فرماندار سلماس یادآور شد: به همین مناسبت مراسم گرامیداشتی نیز همزمان با سراسر کشور از ساعت 18:30 در مسجد مبارکه جامع این شهرستان برگزار خواهد شد و مردم ولایتمدار شهرستان سلماس بار دیگر با حضور پرشور خود در این مراسم، با آرمانهای امام راحل بیعت خواهند کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.