به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم پس از قرائت فاتحه، نثار صلوات و مداحی به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام والای امام راحل ادای احترام شد.
از روحانیون و وعاظ آذربایجان غربی روز شنبه در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) خدا محور و تکلیف گرا بود و تمام اعمال ایشان به خاطر خدا بود.
حجت الاسلام روح الله فتحی اظهار کرد: شجاعت، زمان شناسی، خداترسی و تکیف گرایی امام راحل موجب شد که در هر زمان نسبت به مقتضیات آن اقدام کند، در مقابل ظلم و جور طاغوت و استکبار بایستد و در زمانی دیگر در کرسی تدریس و مرجعیت به مبارزه بپردازند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیان اینکه توصیف شخصیت منحصر به فرد امام، معرفت و زهد ایشان از عهده هر انسانی خارج است، افزود: تمام وجود و اعمال امام راحل خدایی بود و در واقع مصداق ایمان و عمل صالح بودند طوری که انسان را دچار حیرت می کند.
روحانی عقیدتی و سیاسی سپاه شهرستان مهاباد گفت: شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آرمان های والای امام(ره) متجلی است.
حجت الاسلام فتحی بیان کرد: امام فعل خواستن را به خوبی صرف و رهبری می کردند که سرنگونی طاغوت، شکستن حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر از نمونه این رهبری ها است که هر ناشدنی را شدنی می کرد.
وی تاکید کرد: اکنون نیز با تبعیت از خلف صالح امام یعنی رهبر معظم انقلاب، مردم ایران وفادار آرمان های انقلاب و امام راحل هستند و در مقاطع مختلف آن را به خوبی ثابت کردند.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.