آیت الله عسگر دیرباز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و تلاش دشمنان برای به سرانجام نرسیدن انتخابات ضروری است تا ملت ایران مشارکتی جدی و حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند.
وی ادامه داد: انتخابات ایران ثانیه به ثانیه رصد می شود تا مخالفان انقلاب ببینند که آیا به توطئه ها و نقشه های طراحی شده خود دست می یابند یا نه.
عضو خبرگان رهبری اظهارکرد: حتی رای یک نفر نیز در تعیین سرنوشت کشور تاثیر گذار است و مردم ولایتمدار باید حضور پرشور را وظیفه ملی و شرعی خود بدانند.
آیت الله دیرباز با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به تاثیرگذارترین کشور در عرصه بین المللی تبدیل شده است، گفت: پس از اوج گرفتن موج بیداری اسلامی در منطقه با تبعیت از انقلاب ایران، سلطه گران همواره حساسیت خاصی نسبت به جمهوری اسلامی داشته اند و بیشتر از گذشته تمامی اتفاقات و حوادث آن را پیگیری می کنند.
آیت الله دیرباز به اعزام صدها خبرنگار از کشورهای مختلف به ایران اشاره کرد و گفت: بدون تردید این تلاش و تکاپو برای پوشش دادن اخبار انتخابات ایران توسط رسانه های خارجی نشانه اهمیت انتخابات ایران برای آنان است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با بیان اینکه مردم باید با حضور در انتخابات، آرمان های انقلاب را حفظ کنند، گفت: مردم همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده اند و 29 اردیبهشت نیز با حضور آگاهانه خود پشتیبان بزرگی برای نظام خواهند بود.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جاری در حال برگزاری است. 8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.