مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از توسعه ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه با افزایش یکصد دستگاه جدید از تولیدات داخلی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ناصر سعید آبادی در نشست با خبرنگاران گفت: سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه همانند سالهای گذشته، امسال نیز در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری که سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده برنامه های اجرایی خود را در این راستا تهیه و بر اساس برنامه پنج ساله مدل تعالی تدوین و ابلاغ گردیده فعالیت خود را آغازکرده است.

وی با بیان اینکه شاخص های عملکردی مندرج در برنامه تعالی سازمان دقیقاً منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است،گفت: سازمان تمام سعی و تلاش خود را بصورت مضاعف بکار خواهد بست تا شاهد توسعه و پویایی هرچه بیشتر ناوگان اتوبوسرانی و خدمات دهی بهینه به شهروندان باشیم.

سعید آبادی  ابراز کرد:  با وضعیت موجود و عدم دریافت یارانه بلیط و بالا بودن قیمت اتوبوسهای جدید و نداشتن اعتبارات مالی لازم منطبق سازی فعالیت ها بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد 15 عدد سایبان ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر برای رفاه حال مسافران نصب می شود، بیان کرد:  همچنین در سال جاری تمام سایبانهای ایستگاه اتوبوس با تغییر رنگ آنها و نصب طرح های زیبای طبیعت به جهت ایجاد زیبایی بصری بهسازی و رنگ آمیزی می شود.

سعید آبادی با اشاره به ایجاد اشتغال در سال جاری با ورود اتوبوس های جدید و صدور حداقل 500 کارت اتوبوسرانی به منظور اشتغال رانندگان در اتوبوسهای بخش خصوصی، اظهار کرد:  همچنین نوسازی دستگاههای کارت بلیط اتوبوسها با تکنولوژی های جدید و ایجاد سامانه های هوشمند نظارتی در ثبت حرکت اتوبوس ها و رصد آنلاین فعالیت ناوگان به منظور رضایتمندی مسافران  و کاهش تخلفات در سال جاری صورت می گیرد.

وی گفت:  برنامه ریزی برای ایجاد خطوط جدید اتوبوسرانی در راستای خدمات دهی به شهروندان در شهرک های اقماری خصوصاً تحت پوشش قرار دادن شهربازی جدیدالاحداث در دهکده ساحلی چی چست در دستور کار قرار دارد.

  مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه بازسازی حدود یکصد دستگاه از اتوبوسهای بخش خصوصی و ملکی در واحد تعمیرگاه مرکزی،  توسعه ناوگان اتوبوسرانی، افزایش سهم سازمان اتوبوسرانی از حمل و نقل مسافر شهری بر اساس شاخص برنامه پنجساله تعالی سازمان، جذب سرمایه گذار برای تهیه و احداث سایبانهای جدید مکانیزه و کارواش مکانیزه اتوماتیک، فعال سازی کمیته برنامه ریزی سازمان و کمیته انضباطی به صورت مستمر در هر هفته به جهت برنامه ریزی دقیق و کارشناسی در اقدامات و فعالیت ناوگان و رسیدگی سریع به شکایات مردمی، راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین توسط خود سازمان جهت ایجاد درآمد پایدار و خدمات دهی مطلوب اتوبوسهای شهری از برنامه های شاخص دیگر  سازمان در سال جاری است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.