مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: فعالیت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان سبب تداوم آرامش در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی عصر اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان هستیم و باید توجه داشت که تلاش های سربازان گمنام امام زمان نیز تداوم بخش امنیت و آرامش در جامعه کنونی بوده است.

وی ظاهر نشدن فعالیت های سربازان گمنام را به غیبت حضرت ولی عصر تشبیه کرده و خاطر نشان کرد: غیبت امام زمان به منظور عدم حضور امام عصر در جهان نبوده و این حاضر غایب در تمام زمان ها و امورات نظاره گر اعمال انسان هاست همچنین نام نهادن فعالیت سربازان گمنام امام زمان نیز به سبب ظاهر نشدن در جامعه به غیبت  امام زمان نسبت داده شده این افراد را از سربازان امام زمان قرار داده است.

حجت الاسلام داداش زاده امنیت را پیش نیاز توسعه کشور در عرصه های مختلف سیاسی دانست و اذعان کرد: امنیت کشور ایران با وجود جنگ در کشور های همسایه در طول سال های بعد از انقلاب مثال زدنی بوده و آن را در زیر سایه نیرو های امنیتی و سربازان گمنام به دست آورده است.

وی تصریح کرد: باید به منظور قدردانی از تلاش های بی بدیل نیروهای امنیتی کشور در ایام نیمه شعبان طی برنامه های مختلف از نمایندگان این افراد تجلیل شود که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز طی برنامه های خود در مساجد و هیئت های مذهبی استان از برخی سربازان گمنام تکریم خواهد کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.