به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،در این راستا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور به همراه مدیر عامل شرکت آبفای شهری آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین ارشد استانی از روستاهای سیل زده حومه شهر ارومیه و شهر محمدیار نقده بازدید نموده و و از نزدیک در جریان خسارتهای وارده و روند امداد رسانی به مردم عزیز قرار گرفت.

جانباز در ادامه از امور آب و فاضلاب شهر نقده و ایستگاه پمپاژ فاضلاب کهل این شهر نیز بازدید نموده و دستورات مقتضی در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم ارائه نمود.

در ادامه این بازدید ، مدیر عامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در جلسه ای که توسط ستاد مدیریت بحران استانداری تشکیل یافته بود شرکت نمود و در خصوص هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی به منظور رفع بحران تبادل نظر گردید.

گفتنی است در شهرستان اشنویه روستاهای درگیر و خسارت‌دیده شامل روستای پی قلعه، گلاز، سرگیس، فجرآباد، درود و دنیخه، در شهستان ارومیه روستاهای سوسن‌آباد، هاشم‌آباد، سلطان‌آباد، علیه، ژراژی، لورزینی، سیدک، گوی قلعه، جیرانلار، خضرآباد، سردرود، بابارود و حسوکندی، در شهرستان نقده نیز روستاهای اوخسار، دورگه لطف‌الله و ورودی شهر می‌باشند.

پل هاشم‌آباد در روستای هاشم‌آباد منطقه مرگور ارومیه که تنها راه ارتباطی با مرکز استان بوده در اثر شدت‌جریان سیل به‌صورت کامل تخریب شده و راه ارتباطی ۳۶ روستا قطع‌شده است که فعلاً امدادرسانی از طرف اشنویه به منطقه مرگور جریان دارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618804
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.