نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی پیامی در پی حادثه سیل در استان آذربایجان غربی صادر کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در پی بارندگی های اخیر، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، پیامی صادر کردند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی به این شرح است:

باسمه‌تعالی

مردم شریف استان آذربایجان غربی و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی استان

تقارن بهار 96 با میلاد مسعود زهرای اطهر سلام ا... علیها و امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه‌السلام و ترنم عطر زیبای ماه رجب و در ادامه شعبان و رمضان درهای رحمت الهی را بر مردم گشوده است و استان زرخیز آذربایجان غربی شاهد نزول باران موهبت الهی هستند.

تنعم از خوان نعمات الهی فرصت مغتنمی است که هم مردم و هم مسئولان باید آن را غنیمت شمرده و بهره‌برداری لازم را از آن داشته باشند. مردم در این مسیر خود را در جمع شکرگزاران درگاه الهی قرار داده و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی بستر را برای بهره‌گیری از نعمات الهی فراهم آورند.

خبر انسداد چندین راه روستایی و تخریب بخشی از زیرساخت‌های ارتباطی در برخی بخش‌های استان دردآور است. اینجانب با ابراز همدردی با انسان‌های شریفی که از بارش‌های اخیر صدمه دیده‌اند، ایشان را به صبر در محنت و تشکر از حضرت احدیت بابت ارزانی داشتن نعمت باران دعوت می‌نمایم و از مسئولان درخواست دارم با سرعت و دقت مسائل پیش‌آمده را بررسی و در راستای مرتفع نمودن مشکلات اقدام نمایند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.