حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حدیثی از بحارالانوار در مورد تهمت زدن ذکر کرد و ادامه داد: هرکس به برادر و خواهر مومن خود تهمت بزند، خداوند در روز قیامت او را روی آتش نگه می دارد تا تاوان بدهد.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه معیار و موازین انتخابات از سوی رهبری و معمار کبیر انقلاب مشخص شده است، گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری و هواداران آنان باید این معیارها را فصل الخطاب قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه به جای تخریب می توان سوابق شایسته داوطلبان و برنامه های کاری آنان را مطرح کرد، ادامه داد: پرونده انتخابات در یک بازه زمانی محدود بسته می شود اما باید تلاش شود تا آثار مطلوبی از آن به جا بماند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: تهمت، افترا، تخریب و ضربه زدن به آبروی افراد، آرامش جامعه را برهم می زند و باید با تاسی از آموزه های دینی زمینه بروز چنین مسایلی در جامعه اسلامی گرفته شود.
به گزارش ایرنا انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود، همچنان می توان در برخی از شبکه های اجتماعی جلوه هایی از بداخلاقی را به نظاره نشست.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.