به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ اسد الله حیدری دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در بندرعباس افزود: اتهام های زیادی به این شهید زده می‌شد که ایشان بدون توجه به آنها تنها دستورهای ولی فقیه را اجرا می‌کردند.
وی ادامه داد: شهید سپهبد صیاد شیرازی در دوران قبل از انقلاب و دانشگاه شخص شاخصی بود که همه او را به نظم و ایمان می شناختند.
این همرزم شهید اضافه کرد: فرمانده شهید ارتش سه مرتبه در دوران دفاع مقدس به شدت مجروح شد که پزشک با دستور کتبی وی را از فعالیت‌های نظامی منع کرد ولی ایشان حتی با ویلچر راهی مناطق جنگی شده و به فعالیت و فرماندهی نیروها پرداخت.
امیر سرتیپ حیدری ابراز داشت: مردم سراسر کشور برای این شهید بزرگوار احترام زیادی قائل بوده و تمثال ایشان را حتی می‌توان در روستاهای دور افتاده هم مشاهده کرد.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در سحرگاه 21 فروردین 1378، پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، به دست همان منافقین کوردلی که در عملیات مرصاد، شکست سختی را نصیبشان کرده بود و همانگونه که آرزوی قلبی‌اش بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهادت افتخارآمیزش، چون حیات پرثمرش؛ موجی از دین‌خواهی را برانگیخت.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.