** امام جمعه ارومیه: داوطلبان انتخابات از تخریب و تهمت زنی خودداری کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه خدمت به مردم اولویت اصلی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست، گفت: داوطلبان و هوادارانشان باید از تخریب و تهمت زدن به یکدیگر خودداری کنند.

** برگزاری گردهمایی یکروزه خبرنگاران ایرنای آذربایجان غربی
نخستین گردهمایی یکروزه خبرنگاران و رابطان خبری ایرنای مرکز آذربایجان غربی با حضور مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان و جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری برگزار شد.

** تدوین اولویت های آذربایجان غربی در تحقق حقوق شهروندی
مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه های کارگروه حقوق شهروندی آذربایجان غربی، ارتقای شاخصه های سلامت و بهداشت، اشتغال جوانان، آموزش و پرورش، محیط زیست به ویژه دریاچه ارومیه و امنیت، اولویت های این استان در تحقق حقوق شهروندی است.

** تصادف در محور بوکان- مهاباد 2 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: تصادف رانندگی در محور بوکان- مهاباد جان 2 نفر را گرفت و موجب زخمی شدن 6 نفر دیگر شد.

** ضرورت تلاش روابط عمومی ها برای توسعه اعتماد اجتماعی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی و به ویژه فرمانداری ها با بازگو کردن دستاوردهای دولت، در راستای توسعه اعتماد اجتماعی تلاش مضاعف کنند و در این مسیر از ظرفیت رسانه ها بهره مند شوند.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.