حسن محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 هزار و 6 نفر مسافر ایرانی و گردشگر خارجی در سفرهای نوروزی و اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.
وی ادامه داد: از این تعداد حدود 90 نفر از مسافران خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، استرالیا، سوییس، ترکیه و جمهوری آذربایجان به این کمپین پیوستند و از آن استقبال کردند.
وی اضافه کرد: کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای حرکتی مثبت بود که امیدواریم در طول سال نیز تداوم داشته باشد تا تاثیر لازم را برای کاهش بروز تصادف در جاده ها بگذارد.
به گزارش ایرنا استان آذربایجان غربی در مجاورت خود چهار مرز خاکی با کشورهای همسایه دارد و این باعث شده تا همه‌ ساله توریست‌های زیادی از کشورهای همسایه وارد این استان شده و از پست‌های ایمنی و سلامت در شهرستان‌های مرزی همچون ماکو، چالدران، خوی، پیرانشهر و ارومیه بازدید و از خدمات آنها بهره مند شوند.
کمپین نه به تصادفات جاده ای از روزهای پیش از آغاز مسافرت های نوروزی در کشور راه افتاده و بسیاری از افراد مشهور و مسئولان داخلی به این کمپین پیوسته اند.
رانندگی ایمن، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت موارد لازم در کاهش سوانح رانندگی و گوشزد کردن این موارد به دیگر رانندگان از جمله بخش های مهم این کمپین است.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.