احمد مجرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان بنزین از 28 اسفند تا چهار فروردین مصرف شده و میزان متوسط مصرف روزانه این ماده سوختی در منطقه ارومیه حدود یک میلیون و 600 هزار لیتر است.
وی با اشاره به افزایش 6 درصدی و 700 هزار لیتری مصرف بنزین در ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: در سال گذشته افزون بر 10 میلیون و 600 لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده بود.
وی با اشاره به مصرف پنج میلیون و 500 هزار متر مکعبی CNG در این مدت در منطقه شمال آذربایجان غربی اضافه کرد: این میزان نیز 5.3 درصد بیشتر از مصرف مدت مشابه سال گذشته برآورد می شود.
وی ادامه داد: بیشترین میزان افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به شهرستان خوی و میزان رشد مصرف در این شهرستان حدود 12.5 درصد است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: ذخیره سازی سوخت بخش حمل و نقل در جایگاه های سوخت این منطقه مطلوب است و مسافران در این خصوص نگران نباشند.
به گزارش ایرنا، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی است؛ این منطقه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.
در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی فعالیت می کند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.