** بیش از 250 اکیپ حفاظت از منابع طبیعی نوروز 96 در آذربایجان غربی فعال است
ارومیه - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: بیش از 250 اکیپ حفاظت از منابع طبیعی در کنار سامانه مانیتورینگ عرصه های ملی در نوروز 96 به صورت شبانه روزی برای حراست از این منابع خدادادی فعال است.
** جاذبه های دیدنی شهرستان سلماس در انتظار میهمانان و گردشگران نوروزی
ارومیه-ایرنا- شهرستان سلماس در شمال آذربایجان غربی با داشتن آثار تاریخی ثبت شده و مناطق گردشگری فراوان از جمله شهرهای با ظرفیت گردشگری بالاست که در نوروز امسال نیز آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان وجود دارد.
** پیش بینی بارش برف و باران در آذربایجان غربی
ارومیه - ایرنا - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهنده ورود سامانه بارشی فعال از فردا /چهارشنبه/ به استان است.
** جان باختن 2 نفر در تصادفات 6 روز گذشته در آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال، تنها 2 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در استان جان خود را از دست داده اند که 75 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.
** انجام 151 ماموریت مربوط به تصادف توسط اورژانس آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی این مرکز، 151 ماموریت مربوط به تصادف جاده ای و شهری توسط کارکنان اورژانس انجام شده است.
** آذربایجان غربی در سالی که گذشت
ارومیه- ایرنا- آذربایجان غربی از طلایه داران توسعه در بین استانهای مختلف کشور طی سال 95 شمسی به شمار می رود و سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت، برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، سفر مقام های ملی و بین المللی به ویژه برای بازدید از طرح های احیای دریاچه ارومیه و تلاش همه جانبه مسئولان برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید از جمله وقایع مهم و قابل توجه این استان در این مدت است.
** داوطلبانی که خدمتگزاری به مردم را وظیفه نخست شورا می‌دانند
ارومیه- ایرنا- داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی در بیشتر موارد انتخاب شهردار مناسب و رسیدگی به مشکلات شهری با هدف خدمتگزاری به مردم را اصلی ترین وظیفه شورای اسلامی شهر می‌دانند.
** فرماندار: 453 نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا در ارومیه ثبت نام کردند
ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه به ثبت نام 453 داوطلب شهری و روستایی در دومین روز از نام نویسی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون 73 نفر در حوزه شهری و 380 نفر در حوزه‌های روستایی ارومیه ثبت نام کردند.
** 35 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی مهاباد/ 115 نفر در روستاهانام نویسی کردند
مهاباد- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: 35 نفر در 2 روز اول ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر مهاباد نام نویسی کردند.
** ارومیه رکورد دار کشور در تعداد ثبت‌نام کنندگان شورا
ارومیه- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی به آمار 2 روزه ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: ارومیه در میان شهرستان های کل کشور با 599 داوطلب، رکورد دار تعداد ثبت نام کنندگان است.
** واژگونی خودرو در جاده بوکان ـ میاندوآب یک کشته بر جای گذاشت
مهاباد- ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت : واژگونی خودرو در جاده بوکان ـ میاندوآب یک کشته بر جای گذاشت.
** بارش برف در نخستین روز از بهار در آذربایجان غربی/ تردد در جاده های تکاب بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست
مهاباد- ایرنا- بارش برف در نخستین روز از فصل بهار عصر امروز/سه شنبه/ شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و چهره این شهر را زمستانی کرد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.