به گزارش ایرنا عباس حسن خوانی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه 73 نفر از این تعداد در حوزه های انتخابیه پنج شهر ارومیه، سرو، سیلوانا، قوشچی و نوشین ثبت نام کردند، ادامه داد: 96 نفر از آنان سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر را دارند.
وی با یادآوری این موضوع که تا این لحظه 74 نفر در شهر ارومیه برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، افزود: 21 نفر از ثبت نام کنندگان شهرستان زن هستند و 14 نفر از آنان در حوزه شهر ارومیه ثبت نام کردند.
وی با اشاره به سطح تحصیلات نامزدها بیان کرد: هفت نفر از ثبت نام کنندگان مدرک دکترا دارند و 36 نفر دارای مدرک فوق لیسانس هستند.
حسن‌خانی گفت: دوره گذشته (دوره چهارم) 2 هزار و 897 نفر در شهرستان ارومیه برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کننده بودند و 349 نفر از این نفرات سابقه عضویت در شورا را داشتند.
فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه داوطلبان نباید ثبت نام را به روزهای آخر موکول کنند، ادامه داد: امیدواریم تا در روز آخر ثبت نام با صف های طولانی داوطلبان مواجه نشویم.
به گزارش ایرنا سیروس صادقی، غلامرضا اتابکی، عباس سیدذکریایی، زهرا روحی، عبدالناصر نظریانی، منیژه حاجی سالم، لقمان بیضاوی و اکبر حسن بگلو به عنوان اعضای اصلی و رجبعلی مصطفوی، نادر فرجی، فریدون حیدراسدی، یونس حساس و مالک ولی زاده نیز به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرستان ارومیه انتخاب شده اند.
پیش از آن نیز فخرعلی محمد نیکبخت، دبیر اجرائی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربایجان غربی، اسامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان ارومیه را شامل مرتضی نظری/رئیس هیات/، علیار خلیل زاده گویجلو /عضو هیات/، علیرضا صفری /عضو هیات/ و یوسف حسن پور /عضو هیات/ معرفی کرده است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: غریب شهین بیدادرس ** انتشار دهنده : علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.