به گزارش ایرنا احسان جوی روز یکشنبه در ششمین جلسه کارگروه امور اقتصادی آذربایجان غربی با بیان اینکه 2 هزار و 300 هکتار زمین در اختیار شهرک های صنعتی این استان است، اضافه کرد: در زمان حاضر یکهزار و 160 هکتار از این زمین ها مورد بهره برداری قرار دارد.
وی با اشاره به زیرساخت های موجود در شهرک ها و ناحیه های صنعتی آذربایجان غربی بیان کرد: 23 شهرک دارای آب، 25 شهرک برخوردار از برق، 19 شهرک دارای گاز، 19 شهرک برخوردار از تلفن و هشت شهرک دارای تصفیه خانه است.
وی با اشاره به اینکه 9 ایستگاه آتش نشانی با هفت خودروی آتش نشانی در شهرک های صنعتی این استان وجود دارد، گفت: امسال 130 میلیارد ریال در حوزه های گازرسانی، شبکه جمع آوری تصفیه خانه، تامین آب، آماده سازی معابر، فضای سبز، نیرو رسانی و اقدام های مربوطه دیگر در شهرک ها و ناحیه های صنعتی استان هزینه شده است.
وی اعلام کرد: واگذاری واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی ماکو و نقده از ابتدای سال آینده و همچنین در شهرک های صنعتی شهرستان های خوی، اشنویه و پلدشت نیز در پایان سال 96 آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، 34 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که واگذاری زمین برای راه اندازی واحدهای صنعتی در 22 شهرک از آنها انجام می شود.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.