رئیس جمعیت هلال احمر سلماس از ویزیت رایگان بیش از 2هزار نفر از مردم روستاهای بخش مرکزی و کوهسار این شهرستان در قالب طرحهای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خبر داد.

حسین دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به اعزام کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان به روستاهای محروم سلماس، افزود: پنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر سلماس روز جمعه برای ارائه خدمات امدادی و حمایتی به مردم روستاهای محروم بخش مرکزی سلماس اعزام شد.

وی بیان کرد: ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف در روستاها، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی از جمله اهداف اساسی اعزام این کاروانها به روستاها و مناطق محروم می باشد.

دهقانی در خصوص انواع خدمات ارائه شده در کاروان های سلامت این جمعیت به مردم نقاط محروم اظهار کرد: ویزیت رایگان پزشکان عمومی و تخصصی، ارایه داروی رایگان، کنترل قند خون، فشار خون و توزیع مواد غذایی رایگان از جمله اهداف و برنامه های این کاروانها می باشد و در پنجمین اعزام این کاروان، مواد غذایی به ارزش 40 میلیون ریال بین مردم نیازمند این روستاها توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر سلماس خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر، در سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار نفر از مردم روستاهای بخش های مرکزی و کوهسار در قالب طرح کاروان سلامت ویزیت رایگان شده اند .

دهقانی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر سلماس با استفاده از توان و تجهیزات موجود خود توانسته قدم های مثبتی در جهت محرومیت زدایی در روستاهای محروم بردارد و امیدواریم با توجه مسئولان و در سایه توسعه امکانات امداد و نجات و تقویت انبارهای امدادی از ظرفیت بالقوه انسانی و لجستیکی این جمعیت برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم محروم روستاهای سلماس بیش از پیش استفاده بهینه گردد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.