معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مسدود شدن محور تکاب شاهیندژ و گرفتارشدن بیش از 100 دستگاه خودرو در برف و کولاک خبر داد.

رضا مسافر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به وضعیت محور های مواصلاتی سطح استان آذربایجان غربی، گفت: در حال حاضر بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان وجود دارد و محور تکاب شاهیندژ نیزازدقایقی پیش بعلت بارش شدید برف مسدود شده و ازپلیس راه درخواست مسدود کردن جاده و جلوگیری از تردد خودروها در محور مذکور را کرده ایم.

مسافرافزود: هم اکنون بیش از صد خودرو در محورتکاب شاهین دژ گرفتار برف و کولاک شده اند و نیروهای امداد و نجات هلال احمر در حال تلاش و کمک رسانی به مردم گرفتارشده در برف هستند.

وی بیان کرد: محور سلماس ارومیه نیز باتوجه به بارش شدید برف برای تردد وضعیت نامناسبی دارد و از هم استانی های عزیز تقاضا میکنیم ازسفرهای غیرضروری در این محور و نیز سایر محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اذعان کرد: در صورت اقدام به سفر، مردم عزیزحتما به همراه داشتن زنجیرچرخ و مواد غذایی خشک و لباس گرم و نیزاطمینان ازوضعیت فنی و سوخت خودرو اقدام به حرکت کنند.

مسافر با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی در سطح محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: ازمردم عزیزتقاضاداریم درصورت مشاهده هرگونه حادثه یا اتفاق در محورهای مواصلاتی، در اسرع وقت مراتب را به ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به امدادرسانی مردم اقدام گردد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.