به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد، متخصص طب اورژانس و بازرس اورژانس کشور گفت: هدف از این بازدیدها ارزیابی عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی در خصوص طرح سلامت نوروزی برای خدمت به مسافران نوروزی می باشد.
حسین غفاری اظهار کرد: امدادگران فوریت های پزشکی فرشتگان نجات عرصه سلامت هستند که در طول سال با وجود برف و سرما و در بعضی از مناطق با وجود صعب العبور بودن جاده ها در کوتاه ترین زمان ممکن جان بیماران و مصدومان حادثه را از خطر مرگ نجات داده و با ارائه خدمات شبانه روزی به هموطنان و همشهریان برای رفاه حال و امنیت سلامت جامعه گام برمی دارند.
غفاری به خاطر وجود داروهای مورد نیاز در داخل آمبولانس، نظم و ترتیب موجود، محیط مناسب داخل آمبولانس، محیط کار و پوشش مناسب و مرتب کارکنان و نیز مرکز اپراتوری در برقراری ارتباط سریع با سایر پایگاه ها ابراز رضایت کرد.
در پایان نیز دفتر گزارشات پایگاه شماره یک فوریت های پزشکی توسط بازرسان وزارت بهداشت امضا شده و از نحوه عملکرد همکاران این واحد قدردانی شد.
فوریت های پزشکی مهاباد سال گذشته نیز مورد تقدیر قرار گفت.
اورژانس شهرستان مهاباد 6 دستگاه آمبولانس دارد.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت یک بیمارستان دارد.
مهمترین اخبار کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان رابه صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.