نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: باید با تکیه بر فرامین الهی و اتحاد در برابر کشتار ها ایستادگی کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارومیه سید مهدی قریشی در دیدار با نمایندگان سازمان های مردم نهاد و شرکت کنندگان در نشست گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز کشتار مردم مسلمان خوجالی ضمن قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در برگزاری این نشست گفت: برگزاری چنین نشست ها و افزایش مراودات بین مسلمانان عامل اتحاد مسلمانان می شود.

وی با اشاره به اینکه سستی مسلمانان باعث افزایش مسلمان کشی در سطح جهان شده است گفت: مسلمانان پیروز نهایی خواهند بود ولی نکته قابل توجه این است که این مهم به دست مسلمانان اتفاق بیفتد.

وی با اشاه به فاجعه خوجالی گفت: قتل عام مسلمانان و برادران دینی ما مصیبت بزرگی برای دنیای اسلام است که با برگزاری نشست های تخصصی و بررسی ابعاد حقوقی این موضوع می توان از بروز این مسائل در آینده پیشگیری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا گام مهمی برداشته است.

در ادامه این جلسه رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی ضمن ابراز امیدواری از تداوم این نشست ها گفت: بنا به آیات قرآن و روایات معصومین کمک به مومنان در سراسر جهان یک وظیفه شرعی است.

دکتر عزیز جوان ضمن بازشماری جنایات علیه مردم مسلمان خوجالی گفت: جلسه هم اندیشی و بررسی اعاد این موضوع در عرصه بین المللی با حضور فعالان عرصعه مردم نهاد جمهوری آذربایجان و اساتید گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که امیدواریم نتیجه بخش باشد


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.