سیدحسین مقتدر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف، اذان، دعاخوانی، ابتهال، هم سرایی و همخوانی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان شرکت در مسابقات قرآن باید بیش از 18 سال سن داشته باشند، اضافه کرد: محل نام نویسی خواهران و برادران برای شرکت در مسابقات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهاباد واقع در بلوار بسیج است.
مقتدر گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در خرداد ماه سال 1396 برگزار می شود تا برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهاباد همچنین بیان کرد: امسال تا کنون یکهزار و 195 نفر قرآن آموز در سامانه قرآن آموزی اوقاف شهرستان مهاباد ثبت نام کردند که این تعداد پارسال یکهزار و 50 قرآن آموز بود.
مقتدر اظهار کرد: این قرآن آموزان پس از آموزش های لازم آماده شرکت در مسابقات قرآن می شوند.
سی و نهمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی خرداد ماه سال آینده در 9 رشته برگزار می شود، پارسال 120 نفر در مسابقات مرحله شهرستان مهاباد شرکت کردند که 12 نفر به مسابقات مرحله استانی راه یافتند.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.