کریم حسین زاده روز یکشنبه در بین اهالی روستای بیگ کندی چالدران افزود: اعتبار عمرانی این شهرستان در سال های 90، 91 و 92 حدود 100 میلیارد ریال بود که در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید، این رقم به یک هزار و 170 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: این افزایش اعتبار در تاریخ شهرستان چالدران بی سابقه است و نشان از عزم و اراده دولتمردان تدبیر و امید در راستای محرومیت زدایی از چهره استان دارد.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با وجود تحریم ها و هجمه های داخلی و خارجی، عزت کشور را با اقتدار حفظ کرده و توانسته با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و کاهش شدید قیمت نفت کارنامه ای درخشان را به ثبت برساند.
فرماندار چالدران گفت: پروژه سد بیگ‌ کندی یکی از طرح‌های مهم در بخش آب این منطقه است که مشکلات زیادی دارد که مطالعه دقیق شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص شروع دوباره این پروژه آغاز شده و امیدواریم با اختصاص اعتبار از محل اعتبارات ملی این طرح دوباره آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در حوزه سلامت اقدامات خوبی در کارنامه دارد، بیان کرد: برای اجرای مرکز سلامت شهری و روستای در شهر آواجیق 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است که رقم قابل توجهی است.
حسین زاده افزود: علاوه بر این، در مدت فعالیت دولت یازدهم پزشک متخصص با برد تخصصی، پزشک متخصص زنان و زایمان، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه ها، تجهیز پایگاه امداد جاده ای و اورژانس115در شهرستان چالدران انجام شده است.
وی اظهار کرد: در حوزه اشتغال از طریق صندوق کارآفرینی امید بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جوانان اختصاص یافته که انتظار می رود شاهد شکل گیری تعاونی های پویا در روستاها باشیم.
به گزارش ایرنا، در این دیدار مشکلاتی از جمله لایروبی مسیرها، بازنگری در طرح هادی روستایی، احیای مراتع و اجرای طرح های آبخیزداری، اصلاح و نظارت بر شبکه آب آشامیدنی و بهسازی راه بین مزارع روستای بیگ کندی از سوی اهالی مطرح و فرماندار چالدران دستور لازم را در خصوص بررسی و رفع آنها صادر کرد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.