به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با فعالین مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با قدردانی از پیگیری‌ها و مدیریت دولت در مبارزه با کرونا اظهارکرد: اینگونه اعمال دولت را تاسی به راه و روش اهل بیت عصمت و طهارت می دانم و امام علی (ع) فرمایشی به این مضمون دارند که آیا من قانع باشم به همین که به من بگویند امیرالمومنین و در مشکلات با مردم مشارکت نکنم لذا اقدامات بسیار خوب شما را در حقیقت یادآور عمل معصومین است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت مسئولین در صحنه مبارزه با این بیماری افتخار انگیز و برای هر ایرانی مایه افتخار و مباهات است که مسؤلین آن تمام فکر و ذکرشان رفع مشکلات آحاد جامعه است.

در این ارتباط تصویری همچنین استاندار آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش و نیز فرمانده سپاه شهدای استان گزارشی از اقداماتی که تاکنون برای مبارزه با بیماری کرونا و رسیدگی به اقشار ضعیف استان انجام داده‌اند، ارائه کردند.

رئیس جمهور همچنین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با شرکت پاکدیس ارومیه با توضیحات مدیر عامل این شرکت و نیز در گفت و گوی کوتاه با یکی از کارگران این مجموعه در جریان فعالیت‌های شبانه روزی این مجموعه در تولید الکل و توزیع آن در بیمارستانها و کارخانجات تولید کننده مواد ضد عفونی کننده، قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.