به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی صبح شنبه در جلسه مدیریت تجهیزات جهت مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، بر ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم در برابر افزایش شیوع این بیماری در استان گفت: نگرانی مردم قابل درک است و ما تمام تلاش خود را برای تأمین مایحتاج بهداشتی و پزشکی مردم استان برای مقابله با این بیماری به کار می‌گیریم.

معاون استاندار با تاکید بر اجرای برنامه‌های مختلف توسط دولت برای کاهش و جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: تدابیر لازم در این زمینه از جمله تعطیلی مدارس، اماکن فرهنگی، کاهش کار ادارات و ضد عفونی محل کارمندان در حال انجام است.

وی با اشاره به آمادگی تعدادی از کارخانجات استان برای راه اندازی خط جدید و تغییر خط تولید برای تولید مواد ضد عفونی در استان، گفت: در حال حاضر در سه کارخانه استان الکل و مواد اولیه تولید مواد ضد عفونی با ظرفیت بسیار بالا تولید می‌شود و مجوزهای لازم نیز برای راه اندازی و تغییر خط تولید برخی از کارخانجات برای تولید مواد ضد عفونی در استان صادر شده است.

مصطفوی در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا، خواستار تهیه و تأمین مایحتاج و لوازم بهداشتی مورد نیاز برای مراکز درمانی جهت استفاده کادر درمانی و پزشکی استان شد.

وی ادامه داد: سلامتی مردم در اولویت نظام و دولت قرار دارد و دولت تمامی تلاش خود را برای بازگردان آرامش و کنترل بیماری کرونا به کار بسته است.

مصطفوی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف پدافند زیستی در استان ادامه داد: مقابله با بیماری کرونا یکی از نمونه‌های بارز پدافند زیستی است و ما در مقابله با بیماری کرونا باید به آمادگی بسیار خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1368285
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.