«محمود زمانی» عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش و آیین تجلیل از معلمان نمونه تکاب افزود: معلمان و آموزگاران در دوران سخت شیوع کرونا با همت عالی و  تلاش‌های خود با چند برابر کردن آموزش‌های غیرحضوری و مجازی توانستند به وظایف خود در عرصه خطیر علم آموزی با وجود تعطیلی مدارس بخوبی عمل ‌کنند.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام معلمان تجلیل و پاسداشت جایگاه علم، دانش و پژوهش است اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز معلمان با شجاعت و مقاومت خود مدارس را حتی یک روز هم تعطیل نکردند و در سنگر تعلیم و تربیت در مقابل دشمن ایستادند.

وی بیان کرد: نقش معلمان در پیشگیری از شیوع کرونا در تکاب تاکنون بسیار مفید و موثر بوده و کمیته‌های آموزش و فرهنگ‌سازی و همیار محله ستاد مقابله با کرونا به همت معلمان راه‌اندازی و فعال شده‌ است.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه شغل معلمی یک فرصت و نعمت الهی است ادامه داد: انسان‌سازی وظیفه ذاتی و کارکرد اصلی شغل معلمی است و موفقیت‌ها و پیروزی‌های فرزندان این سرزمین در عرصه‌های مختلف مرهون زحمات و فداکاری‌های این قشر فرهیخته و متعهد است.

«زمانی»، با تاکید بر امر مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید نسبت به تامین زمین مناسب برای آموزش و پرورش جهت احداث مدرسه اهتمام جدی داشته باشند.

در این جلسه از ۱۸ نفر از معلمان نمونه شهرستانی و یک نفر معلم منتخب استانی قدردانی شد.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هرسال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم و روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز روز معلم نامگذاری شده است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و ۱۳ هزار دانش‌آموز و هزار و ۲۰۰ معلم و کادر آموزشی در این مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.