به گزارش خبرگزاری مهر، وحید جوادی از افزایش ۲۱ درصدی شاخص کل در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد و افزود: شاخص کل بازار بورس با ۱۳۶ هزار و ۱۷۰ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۷۸۷ هزار ۱۰۱ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرا بورس نیز با یک هزار و ۲۱۴ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۰ هزار و ۲۸۶ واحد رسید.

وی اظهارکرد: در هفته منتهی به دهم اردیبهشت افزون بر ۱۶ میلیون سهم بیش از هفته گذشته معامله شد و در هفته‌ای که گذشت ۱۲۱ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۸۹ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی به ارزش یک هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۶۵ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: طی هفته گذشته سهام و حق تقدم ۳۵۵ شرکت توسط ۱۲ کارگزار در ۱۶ ایستگاه معاملاتی، معامله شد که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت بانک ملت با ۷ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1424593
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.