وحید جوادی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۸۸۹ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۹ هزار و ۷۲ واحد رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۱۱۸ میلیون و ۱۶۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از یک‌هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۳۴۴ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۱.۵ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۶۲.۵ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت بانک ملت با ۹ درصد، ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.