وحید جوادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی فروردین امسال شاخص بازار فرابورس نیز افزایش یک‌هزار و ۹۹۲ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز به هشت هزار و ۵۸۳ واحد رسید.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته بیش از ۳۷۳ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی این مدت در استان بیش از۳ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۵۰۷ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش با ۷۹۷ میلیارد ریال معامله توانست ۲۱ درصد از کل ارزش معاملات را  به خود اختصاص دهد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۶۳ درصدی خرید در ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت شرکت خدمات انفورماتیک با بیش از ۱۹۹ میلیارد ریال معامله پنج درصد از  سه درصد ارزش کل معامله‌های تالار را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.