مهدی فعال روز شنبه در جمع مدیران بنیاد شهید آذربایجان‌غربی افزود: این سامانه در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و تکریم ارباب رجوع، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان فعال بوده و این افراد می توانند با ارائه کد ملی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق کارشناسان پاسخگو درخواست‌های خود را مطرح و نتیجه اقدامات را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات دیگری از جمله برپایی میز خدمت، بررسی وضعیت سلامت از طریق تلفنی، ارسال پیام کوتاه و طرح فاصله گذاری اجتماعی در مراکز بنیاد شهید شهرستانهای آذربایجان غربی اجرایی شده است.

وی بیان کرد: برخورد خوب، شایسته، پاسخگویی شفاف و درست به ایثارگران مطابق با شان و منزلت آنان و تکریم ارباب رجوع در خدمت رسانی به موقع به خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان موثر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در این نهاد، تکریم ارزش‌هاست و کارکنان باید در تکریم جامعه ایثارگران تلاش کنند.

در این جلسه هریک از معاونان نظرات و مباحث کاربردی خود را در راستای تحقق برنامه های اجرایی بر اساس بخشنامه های حوزه کاری خود با هدف خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بیان داشتند.

به گزارش ایرنا، با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، ارائه خدمات به صورت تلفنی در ادارات و مراکز خدماتی و همچنین کاهش تماس ارباب رجوع با کارکنان مد نظر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.