معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم و جامعه ایثارگری از بنیاد شهید انتظار دارند که در وظایف خود با تدبیر حرکت کنند.

منصور میرمرادی روز چهارشنبه در مراسم اعطای حکم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اظهارداشت: شهدا و رزمندگان در عرصه جهاد و شهادت با ایثارگری‌های خود امنیت پایدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند، و از همین رو ایثار اجتماعی خط قرمز ما در بنیاد شهید و امورایثارگران است.

وی ادامه داد: برای عبور از مشکلات و سختی‌ها ضمن توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود، باید وظایف‌مان را در راستای تحکیم نظام انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: تغییرات مدیریتی باید در یک فضای مهربانی و صمیمیت انجام شود.

میرمرادی اضافه کرد: با توجه به شرایط امروز توجه به فعالیت‌ها در بنیاد شهید در تمامی حوزه‌ها باید با تعامل سازنده باهمه دستگاه‌ها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شفافیت و سلامت اداری رکن اساسی در بنیاد شهید و امور و ایثارگران است، به اهمیت مدیریت در بودجه و اعتبارات بنیاد شهید از سوی مدیران و کارکنان بنیاد تاکید کرد.  

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید ادامه داد: بنیاد شهید طبق یک قانون حقوق به جامعه ایثارگری پرداخت نمی‌کند، پرداخت حقوق خانواده‌ها هم از قانون خدمات کشوری و هم از نیروهای مسلح تبعیت می‌کند.

میرمرادی در این باره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران که یک‌ماه پیش انجام شد اشاره و بیان داشت: برای این مهم سالانه ۳هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.  

به گفته این مقام مسوول ، امروز بدهی بنیاد شهید به اشخاص حقیقی و حقوقی معادل پنج هزار میلیارد تومان است .  

وی در راستای فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در استان هرمزگان توصیه کرد: باید با توجه به شرایط فعلی کشور با بهره‌گیری از تجربه و ظرفیت‌های نیروی انسانی، استفاده از فناوری و علوم جدید و تعهد و اخلاق به پیش‌برد اهداف سازمان و رفع مشکلات کمک کرد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نخستین ماموریت بنیاد شهید

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز با بیا اینکه بنیاد شهید باید از حاشیه‌ها دور باشد، گفت: نخستین ماموریت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

عطا ناوکی افزود: باید با تعامل و همفکری در مسیر توسعه و رفع مشکلات جامعه ایثارگری و بهبود وضعیت معیشتی آنها حرکت کرد.

وی استفاده از ظرفیت ایثارگران را فرصتی مهم در راستای هدف‌گذاری‌های بنیاد شهید عنوان کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، توجه به آسیب‌های اجتماعی جامعه ایثارگری را یکی از موضوعات مهم در بنیاد شهید عنوان کرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به وی اعطا شد.

ناوکی پیش از این فرماندار قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان بوده است.

مسوولیت سرپرستی بنیاد شهید و امور ایثارگرا استان هرمزگان را از مهرماه امسال عباس اقتدار بختیاری برعهده داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.