کاظم پاشایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای «عقربلو» و «قدیم»، ماموران راهداری به همراه یک‌دستگاه لودر به این منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این مسیر به علت پایین آمدن چند قطعه سنگ بزرگ بر اثر برخورد صاعقه با کوه مسدود شده است و در سایه تلاش راهدارای و جابه‌جایی سنگ‌های کوچک، این راه روستایی به صورت موقت و کنارگذر بازگشایی شده است.

وی اضافه کرد: حرکت و جابجایی چند تکه سنگ بزرگ نیز به علت حجم عظیم آنها با استفاده از دستگاه لودر امکانپذیر نیست و در این ارتباط با برآورد میزان خسارت وارده، استفاده از یک‌دستگاه بیل مکانیکی برای بازگشایی کامل مسیر درخواست شده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ اظهار داشت: روستاییان این محور تا اطلاع ثانوی و بازگشایی کامل مسیر در هنگام تردد از این مکان احتیاط لازم را رعایت کنند.

«پاشایی» بیان کرد: شهروندان و مسافران این شهرستان برای دریافت آخرین وضعیت جاده‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۶۳۲۲۷۳۰-۰۴۴۴ تماس برقرار کنند.

شاهین‌دژ دارای ۲۱۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۵۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است و بیش از ۴۲ درصد راه‌های روستای این شهرستان آسفالت هستند.

روستاهای «قدیم» و «عقربلو» در ۱۳ کیلومتری شاهین‌دژ و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.