محمود زمانی روز سه‌شنبه در بازدید از مراحل تکمیل عملیات بیمارستان ۹۷ تختخوابی درحال احداث تکاب افزود: نواقص موجود برای تکمیل این بیمارستان که در بازدیدها و پایش‌های بهمن و اسفند سال گذشته احصا و مشخص شده‌بود، طبق برنامه زمان‌بندی اجرا و کمبودهای اصلی آن رفع شده‌است. 

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اصلی از جمله شبکه آب، برق و گاز بیمارستان تکمیل و راه اندازی شده، اظهار داشت: با اقدامات چند هفته اخیر، عملیات نقاشی طبقات اول تا سوم به پایان رسیده و طبقات هم‌کف نیز تا ۷۵ درصد اجرا شده‌است.

وی بیان کرد: همچنین درب‌های ضد حریق، کمدها و کانترها نصب شده و نصب تجهیزات برق بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب نیز با ۹۹ درصد پیشرفت رو به اتمام است.

فرماندار تکاب ادامه داد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان ۹۷ تختخوابی نیز در مرحله اجرای سازه قراردارد و عملیات تکمیل محوطه‌سازی نیز با مساعد شدن شرایط جوی، بلافاصله ادامه خواهد یافت.

زمانی با اشاره به اینکه نصب نمای کامپوزیتی ساختمان بیمارستان نیز ۸۵ درصد پیشرفت داشته و عملیات نصب کفپوش‌ها نیز به زودی آغاز خواهد شد اضافه کرد: پایش‌های مرتب و هفتگی برای تکمیل بیمارستان ۹۷ تختخوابی ادامه دارد و نواقص موجود طبق برنامه‌های زمان‌بندی رفع خواهدشد.

عملیات احداث بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب از سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با زیربنای ۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع آغاز شد و تاکنون ۲۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و در ماه‌های اخیر نیز برای تسریع در راه‌اندازی آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر به تصویب رسیده‌است.

این بیمارستان با گذشت ۱۳ سال در حال حاضر از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بهره‌برداری از آن یکی از دغدغه‌های مردم و از نیازهای اصلی بخش بهداشت و درمان تکاب به شمار می‌رود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است؛ بر اساس اعلام وزارت کشور جزو یکی از ۳۱ شهرستان محروم و کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود و سند توسعه آن سال گذشته توسط این وزارتخانه تهیه و تدوین شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.