حسن محمدزاده روز شنبه در مجمع سلامت شهرستان چالدران افزود: این رقم در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه بهداشت و درمان چالدران و بنیاد علوی اختصاص یافته که برای توسعه زیرساختی هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های خوبی در حوزه سلامت شهرستان چالدران انجام شده که آغاز بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان چالدران و اختصاص تجهیزات پیشرفته برای استفاده شهروندان چالدرانی در این بیمارستان از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود چالش‌های این حوزه را کاهش دهیم که فرمانداری چالدران نیز در این خصوص آماده هرگونه همکاری است.

فرماندار چالدران ادامه داد: تامین نیروی انسانی لازم در بخش بهداشت، درمان و پزشک متخصص از جمله خواسته‌های مردم چالدران از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی است که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

محمدزاده گفت: یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان، شبانه‌روزی کردن مرکز جامع سلامت روستایی و شهری آواجیق است تا مردم این شهر و شهرهای همجوار بتوانند از آن به آسانی استفاده کنند.

رسول انتظارمهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در عرصه سلامت شهرستان چالدران انجام شده، افزود: حل همه مشکلات سلامت و بهداشت و درمان تنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان قابل انجام نیست و باید همه ارگان‌ها و ادارات به این عرصه وارد شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران از مناطق محروم آذربایجان‌غربی است که در شمال این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.