امیر یدبیضا مقدم روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایانه مسافربری تکاب در راستای مقابله با بیماری کرونا همچنان تعطیل‌ است اما جهت سهولت در بازگشت مسافران نوروزی، این تعداد اتوبوس از تکاب راهی تهران شد.

وی بیان کرد: بنابر تمهیدات اتخاذ شده بر اساس دستورالعمل‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، هیچ یک از اتوبوس‌ها در مسیر بازگشت به تکاب مسافرگیری نخواهند کرد و بدون مسافر به تکاب باز می‌گردند.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای تشدید نظارت بر جلوگیری از ورود مسافر از تهران به تکاب، سایت‌های فروش اینترنتی بلیط از مبداء تهران به مقصد تکاب مسدود شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب ادامه داد: ضمنا صدور صورت‌حساب برای رانندگان اتوبوس‌ها صرفا جهت اجرای مقررات پلیس راه انجام شده تا در صورت بروز تصادف رانندگی در جاده‌ها مشکل قانونی برای رانندگان ایجاد نشود.

«یدبیضا مقدم» اظهار داشت: براساس دستور فرماندار اکیپی متشکل از شورای هماهنگی ترافیک، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ماموران انتظامی بصورت مستقیم جهت کنترل تردد و مسافرگیری اتوبوس‌ها، در محور تکاب - بیجار مستقر شده و مشغول گشت‌زنی خواهند بود.

وی گفت: همچنین با رانندگان متخلف بر اساس ضوابط ستاد مقابله با بیماری کرونا برخورد خواهد شد و در صورت وقوع تخلف، کارت هوشمند رانندگی مسدود و خودرو رانندگان اتوبوس‌ها نیز توقیف می‌شود.

۲۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و بیش از ۵۰ دستگاه خودرو سواری در شبانه‌روز کار جابه‌جایی و انتقال مسافر در تکاب را برعهده دارند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از شهرهای مسافرپذیر و گردشگری به شمار می‌رود اما پایانه مسافربری این شهرستان در راستای پیشگیری ازشیوع بیماری کرونا از ۲۰ روز قبل تعطیل شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.