به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بهزیستی آذربایجان غربی، سعید فریور عصر شنبه در بازدید از مرکز مشاوره غیرحضوری بهزیستی استان افزود: مرکز تلفنی ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی خدمات مشاوره رایگان کاهش استرس‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بمنظور عدم خروج شهروندان از منزل ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: سامانه ۱۴۸۰ خط مشاوره رایگان تلفنی ارائه مشاوره تلفنی رایگان با شماره ۱۴۸۰ است که به همت سازمان بهزیستی کشور چند سالی مشغول به فعالیت است.

فریور خاطرنشان کرد: این خط با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به افزایش اضطراب در بین شهروندان، فعالیت جدیدی را به عنوان کاهش بار روانی ناشی از شیوع این بیماری ارائه می‌دهد این خط از ۸ صبح تا ۸ شب آمادگی ارائه مشاوره را به هم استانی‌های ارجمند دارد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: مشاوران و کارشناسان این خط افراد را در خصوص مدیریت استرس‌های این بیماری راهنمایی می‌کنند و اگر نیاز به موارد دیگری باشد مردم را به بخش‌های دیگر ارجاع می‌دهند.

فریور افزود: مرکز تلفنی ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی خدمات مشاوره رایگان کاهش استرس‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بمنظور عدم خروج شهروندان از منزل ارائه می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به سامانه خود ارزیابی سازمان بهزیستی کشور هم افزود، هم استانی‌های ما می‌توانند با مراجعه به سایت www.corona.behzisti.ir جهت ارزیابی روان شناختی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.