مهران صفری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت کوتاه، ۲ دستگاه خودرو به علت تخطی از دستور پلیس در مبادی ورودی این شهرستان جریمه و توقیف شده است.

وی ادامه داد: خودروهای غیربومی و میهمانان حاضر در پلدشت نیز باید در اولین فرصت ممکن این شهرستان را ترک کنند زیرا در این غیر این صورت، توقیف و جریمه نقدی پنج میلیون ریالی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

فرماندار پلدشت اظهار داشت: تمامی ورودی‌های اصلی شهرستان از روز یکشنبه مسدود شده و باتوجه به بررسی‌ها و مشاهدات، حضور مردم در برخی نقاط گردشگری از جمله حاشیه رودخانه ارس بسیار کم شده زیرا سلامت مردم برای ما مهم‌تر از هرچیز دیگری است.

وی تاکید کرد: با وجود توصیه‌ها و تاکیدهای به عمل آمده برخی از اصناف غیرضروری همچنان فعالیت دارند که در صورت استمرار این امر برای این واحدها اعمال قانون صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، طرح تقویت فاصله‌ گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا از بامداد هشتم فروردین ۱۳۹۹ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پلدشت یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است که تاکنون ۵مورد مثبت به کرونا در این شهرستان ثبت شده است. و از این تعداد، یک نفر فوت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.