کوروش محمودیان روز شنبه در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گیلانغرب افزود: خودروهای غیربومی و مهمانان این شهرستان امروز باید این شهرستان را ترک کنند در این غیر این صورت توقیف و جریمه نقدی پنج میلیون ریالی در انتظار  آن‌ها است.

وی اظهارداشت: تمامی ورودی های اصلی شهرستان از روز گذشته مسدود شده و باتوجه به بررسی های به عمل آمده و مشاهده حضور مردم در برخی نقاط گردشگری و طبیعی شهرستان از صبح امروز کلیه راه های فرعی هم به روی گردشگران بسته شد زیرا سلامت مردم برای ما مهم تر از هرچیز دیگری است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: با وجود توصیه ها و تاکیدهای به عمل آمده برخی از اصناف غیرضروری همچنان فعالیت دارند که در صورت استمرار این امر برای این واحدها اعمال قانون صورت می گیرد.

محمودیان اظهارداشت: مردم از سفر به شهرستان گیلانغرب خودداری کنند زیرا به هیچ عنوان اجازه ورود افراد غیربومی به شهرستان داده نخواهد شد.

او گفت: تاکنون از مجموع هشت نفر از افرادی که در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند، سه تن فوت کرده اند.

مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری کرمانشاه هم به نمایندگی از استاندار امروز از مبادی ورودی و خروجی شهرستان گیلانغرب بازدید کرد و بر لزوم انسداد تمامی راه های مواصلاتی اصلی و فرعی تا پایان اجرای طرح تاکید و خواستار همراهی و همکاری مردم برای ریشه کنی کامل ویروس کرونا در سطح استان شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا پایان روز هشتم فرردین آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۹۹ نفر رسیده که ۲۴ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا اظهارداشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۵۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۲۱ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۱۰ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.