محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه با حضور در هتل مروارید ارومیه، محل اسکان کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا با قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی آنان در مقابله با این بیماری بیان کرد: امروز همه مردم ایران قدردان زحمات شما هستند و ما نیز برخود وظیفه می‌دانیم تا با تامین امکانات مورد نیاز در این مسیر سخت همراه شما باشیم.

وی افزود: در خصوص تامین اقلام ضدعفونی هم‌اکنون استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و اولویت ما در این خصوص تامین نیازهای کادر درمانی است.

وی با اشاره به ایثار ماندگار کادر درمانی استان ، از پیگیری درخواست‌های آنان به نحو شایسته خبر داد و اظهار داشت: کادر درمانی و پزشکی اطمینان خاطر داشته باشند که همه تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های بحق آنان بکار گرفته‌ایم.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: امیدواریم همه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن از فشار کار پزشکان و کادر درمانی بکاهند تا در کمترین زمان ممکن بتوان بر کرونا فائق شد.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.