محمود زمانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در تکاب بدون تغییر نسبت به سه روز گذشته همان ۱۸ نفر قبلی است. 

وی اظهارداشت: تاکنون از مجموع ۱۰۱ مورد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا، نتیجه آزمایش ۸۳ نفر منفی بوده و تست کرونای ۱۸ بیمار  مثبت گزارش شده‌است.

فرماندار تکاب با اشاره به بهبودی ۹۴ درصدی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان بیان کرد: از ۱۸ بیمار مبتلا به بیماری کرونا تاکنون ۱۷ نفر از بیمارستان ترخیص شده و حال عمومی مساعدی دارند و اکنون تنها یک بیمار در بخش کرونای بیمارستان بستری بوده و تحت درمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ فردی تاکنون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در تکاب فوت نکرده است، ادامه داد:  این شرایط مطلوب و پایدار حاصل تلاش مسوولان، ستاد پیشگیری، کادر درمانی، گروه های داوطلب و همراهی مردم است و امیدواریم این روند همچنان ادامه‌یابد.

« زمانی»، با تاکید بر ضرورت تقویت همبستگی اجتماعی بین مردم و مسوولان در مقابله با شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: برای تداوم این وضعیت و جلوگیری از شیوع کرونا از شهروندان تقاضا می‌کنم، در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری و مشارکت کنند و با خودداری از مسافرت، همچنان در خانه بمانند.

به گزارش ایرنا ۶۱۵ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۵۳ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان کشوری ۱.۷ درصد و فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در کشور ۲.۱ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.